First strawberries this summer. Had to take the photo fast, cause they always get fast eaten.
Today we saw a Pride parade, the city full of rainbow people and disco music. We went also to museum again. This time to Kiasma.
*
Mansikat piti kuvata nopeasti ennen kuin ne ehdittiin syödä. Mikä sekin tapahtuu hyvin nopeasti.
Lähdettiin tänään kylille, osuttiin keskelle Pride-paraatia. Sateenkaarenvärisiä ihmisiä, discoa ja poliisihevosia.
Sitten mentiin ihan sokkona Kiasmaan ja Musiikkitaloon kahville. Kotimatkalla poimittiin sateenkaari-ihmisiltä pudonneita höyheniä ja kimalteita.
http://www.kiasma.fi/kiasma_en











