torstai 1. toukokuuta 2014

uuden edessä


Well, i had to post this one too. The reason i have been a bit tired and not so active with my blog recently. Big things going on (i´m at least getting bigger..) and in some weeks Supergirl will become a big sister for a new family member.
There would be still so much to do and things to think about, but the world won´t be ready anyway, so i try not to stress too much. Exciting month a head.

Have a beautiful May!
*
No niin. Pitihän tämäkin kuva tänne laittaa. Syy siihen miksi olen ollut hieman saamaton blogin suhteen viime aikoina. On väsyttänyt aivan armottomasti, ja tuntuu että olisi vielä niin paljon kaikenlaista puuhaa ja ajateltavaa ennen h-hetkeä. Joka on yllättävän pian tässä kuussa. Supertytöstä tulee siis isosisko. Ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Taas ollaan niin uuden ja jännittävän edessä, ettei tiedä miten päin olisi.

Kaunista toukokuuta kaikille! (Täällähän sataa näin vapunpäivän kunniaksi vettä, mutta ei puhuta nyt siitä..)

8 kommenttia:

  1. Vatsaasi olen jo ihastellut-en tainnut muistaa tehdä sitä ääneen-, joten nyt ihastelen paitaasi.
    Ja takana oleva kangas, voi ei, sitä on meillä palanen, tyttö sai lahjaksi, että minä ompelisin siitä tyynyt hänen sänkyynsä, mutta ompelukone ei ole pelannut pitkään aikaan. Tylsä tekniikka, aina tökkii, enkä mä handlaa korjaamista.
    Minuakin jännittää teidän asiat:)

    VastaaPoista
  2. Oi,onnea!! Ihana uutinen! Muistan kun odotin Elliä,olin myös tosi väsynyt ja blogi hiljeni pitkäksi aikaa..ei sitä vaan jaksanut eikä onneksi tarvinutkaan.
    Ja hei,täällä satoi sentään lunta aamulla..!!

    VastaaPoista
  3. Ohoh mikä uutinen! Onnea ja voimia :)

    VastaaPoista
  4. Tuo sinun vatsasi on niin kaunis, ihan erilainen kuin minun. Minä levisin joka suuntaan, sinä vain kauniisti eteenpäin.

    Minäkin jännään täällä, pidän peukkuja ja olet ajatuksissani.

    VastaaPoista
  5. Congratulations...two super girls together soon....that,s only for a super mum
    Enjoy

    VastaaPoista
  6. Hei ja kiitos onnitteluista:) lämmittävät mieltä.
    *
    Thank you dears!

    VastaaPoista
  7. woooooooooow! i completely missed out on this, congratulations, when are you due? how lovely!

    VastaaPoista