tiistai 1. huhtikuuta 2014

Paris











 Guess what, we have been in Paris! Just very short peek for 2 nights with the train from Switzerland, but it was just great. It was fully spring in there! Everything blossoming, so beautiful. And even it was just a short visit, we made a lot. We saw Bill Viola´s exhibition, were in a concert and in the cinema (The Grand Hotel Budapest), had a breakfast at Parc du Luxembourg, walked around the streets (my favorite part of the trip..), and ate well in japanese restaurant (two times..).

Wow. Paris and spring. How i missed those two already.
*
Terveiset Pariisista! Siellä oli kevät! Kaikki puut kukassa, niin kaunista. Tehtiin pikaretki kevääseen junalla Sveitsistä. Vain 2 yötä Pariisissa, mutta siinä ehti paljon. Bill Violan näyttely, konsertti ja elokuva (The Grand Hotel Budapest), aamiainen Parc du Luxembourgissa, kävelyä kaduilla ristiin ja rastiin (siitä minä pidän..), ja kaksi kertaa japanilaisessa ravintolassa.

Pariisin kevät on kuin unta.

7 kommenttia:

  1. Oi, kivaa saada tervehdys Pariisista! Mä tykkään sun pöksyistä!
    Kylläpä ehdittekin. Taisi olla hyvin suunniteltua. Mulla menee aika vähän liiaksi haahuiluun:)

    Minä olen käynyt kahdesti Pariisissa keväällä (maaliskuussa ja huhti-touko-taitteessa), kummallekin kerralle osui järkyttävän huono sää. Jäähilesadetta, hyistä viimaa, paksua harmautta päivät läpeensä...sitä kuulua "Pariisin kevättä" en ole päässyt vielä maistamaan kunnolla. Enkä vielä joskus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti vielä tulla lisäämään, että helmikuun Pariisin kuvissani oli yksi myös tosta vihreästä sulkinaisen näköisestä cafe-restaurantista. Julisteet ovissa on vain vaihtuneet. "Vihreän" lähellä oli mun kantakuppilani:)

      Poista
    2. Kiitos! Kyllä me aika hyvin suunniteltiin tää pyrähdys, sen verran vähän aikaa oli;) Mutta ei silti mennyt suorittamiseksi, aikaa haahuiluunkin jäi.

      Mulla on hyvät kokemukset Pariisin keväästä, olen ilmeisesti ollut onnekas. Nytkin oli aurinkoa, vaikkei mitenkään erityisen lämmintä. Ja niin ihanaa nähdä kaikkien puiden kukkivan!
      Tuolla "vihreän" lähellä mäkin viihdyn. Siellä on yksi hyvä etiopialainen ravintolakin. Sinne ei kyl tällä kertaa enää ehditty...

      Poista
  2. Oioi, ihanaa! Miten minäkin haluaisin vaikka vain piipahtaa nyt keväisessä Pariisissa. Ihania ihania kuvia, nuo kukat ja katot! Minä koen vain tätä Turkua ja Helsinkiä, onhan tämäkin ihan kivaa, muttei sentään niin kivaa kuin Pariisi.

    Ja joo, pöksyt on kivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piipahdukset tekee hyvää. Niin hullua että Sveitsistä pääsi piipahtamaan Pariisissa istumalla muutama hassu tunti junassa. 3,5h tarkalleen. Siinä ajassa täältä Helsingistä pääsee esim. Jyväskylään...

      Pöksyt on niitä ainoita jotka menee vielä päälle...

      Poista
  3. WOW paris...always Paris

    VastaaPoista
  4. nice! spring in paris is such a romantic idea...
    just as railwaystations!

    VastaaPoista