lauantai 8. kesäkuuta 2013

kesä






Just came to say that it´s so summer now! I hardly touch my computer these days. It´s too beautiful to stay inside.
We spend our time outside making little trips, walking, biking, or taking a train a bit further. Last week we were at my mother´s place. She also lives next to the sea. A little city, very calm, we were walking bare feet in the streets.
She also hangs the laundry outside in the backyard. I like so much to see laundry outside, funny.
*
Sitä vaan tulin sanomaan, että kyllä nyt on kesä! Me ollaan ulkona lähes kaiken aikaa. Tehdään pieniä retkiä. Viimeksi käytiin minun äidin luona. Sekin paikka on merenrannalla. Kaunista ja hiljaista sillä oli, käveltiin paljain jaloin pitkin kaupunkia.
Sielläkin sai ripustaa pyykit takapihalle kuivumaan. Että minä sitten tykkään pyykkinaruista ja ulkona liehuvista lakanoista.
Kohta mennään taas. Pakataan reppuun evästä, otetaan fillarit alle ja lähdetään retkelle.

5 kommenttia:

  1. Näissä sun kuvissa on kyllä niin kesä, ihana kesä!
    Mieluusti näkisin minäkin itseni koko päivän ulkona tai retkellä, mutta ehei, tuolla on liian kuuma mulle. Äsken juuri kökin puoli tuntia kasvimaalla kitkemässä ja muutaman lavendelin istutin, ja meinasin saada jo lämpöhalvauksen ja vasta on aamu. Sitten tulin juomaan kahvia sisälle.
    Ja sitten; mä pitkästyn ulkona. Siellä kun ei voi kunnolla lukea, kirjoittaa, kutoa, piirtää...Mä en ole ulkoilmaihminen, niin se vaan on. Tai pienänä annoksina kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meren tuntumassa ei pääse tulemaan liian kuuma, aina jostain käy pieni tuuli. Se sopii mulle hyvin. Tykkään lämpimästä, mutta läkähdyn helposti kuumalla. Mutta muuten kyllä tykkään olla ulkona, kaiken aikaa näillä keleillä:)
      Mun pitäis kans istuttaa vielä muutama laventeli! Niitä tulikin nyt hankittua taimina aika monta, ja muutama vielä odottaa tuossa ruukkuaan.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. a great sign that you do not have time to touch the computer!
    enjoy summer dear outi,
    i love this pictures.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. summer is so short in the north, one has to take the chance;)
      Beautiful summer days for you too Sara dear!

      Poista