keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

sumu vei mennessään





This morning was one of those, when the fog from the sea has taken over. I love the effect; like the city would have disappeared for a moment.
And i really love the sound of a fog thorn coming from the sea.
*
Tänä aamu oli yksi niistä, joina sumu oli kadottanut kaupungin. Mereltä puskeva usva käärii ja peittelee ääriviivat pehmeään. Ja ihan kuin ei kaupunkia olisikaan, tai se on joku muu.

Pidän myös kovasti sumutorven äänestä. Sen kuulee meidän keittiöön asti. Silloin mennään ulos katsomaan uutta maisemaa.

6 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat!! Ja se se oli, kun äsken mietin, että mitä ihmeellistä tässä aamussa oli. Unohdin koko sumun, mutta se se oli...mä olen varmaan maailman hajamielisin ihminen.

    Ja hei, olin siellä teidän kulmilla, kun lähdettiin Tallinnaan. Eli hiippailtiin siellä tytön kanssa aamutunteina. Mutta toivottavasti nähdään pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään on taas sumua. Jotenkin tykkään siitä kovin.
      Oon kyllä kans kovin hajamielinen, olin lähdössä kauppaan kunnes muistin, että vastahan me sieltä tultiin.. että heipparallaa..

      Poista
  2. Kaunista. Tunnen tuoksun ja kosteuden kasvoillani.
    Jotenkin tämä alempi äkkiä katsottuna toi mieleen Aasian, jotain siinä on samaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, siinä on Aasiaa.

      Poista
    2. asiaa Aasiaa. Aasiastakin minä tykkään, ja nyt kun mainitsitte, niin se saattaisi olla tuon pienen satamarakennuksen katto joka sen tekee? Tai sitten tuo valo, joka muuten oli usein, etenkin siellä pohjois-Vietnamissa vähän tuommoista. Sumua tai muuta usvaa (en ehkä kehtaa kirjoittaa että väliin oli ilma sakeana myös pakokaasuista..)

      Poista
  3. foggy mystic!
    and i so much enjoyed the vita house a year ago when i was there. went crazy with the camera...
    you could walk from haparanda to finland though!
    :)

    VastaaPoista