keskiviikko 30. tammikuuta 2013




These photos are from an island near southern France. But we have just arrived from Tampere, a city in Finland, where i worked for several days now.
Pheeew, that was something. It was very nice to work with young people, but new situation for me to be so much away from my Supergirl..
Everything went fine, and now i´m just a bit tired. Going to sauna soon. From the window i see a snow storm, nice..
*
Terveisiä Tampereelta! Kuvat eivät liity tapaukseen. Ne on otettu kauniilta saarelta Ranskan rannikolta. Mutta näihin maisemiin on nyt kiva palata kun olen hieman väsynyt ja nuutunut ja ulkona on lumimyrsky..

Tampereella meno oli aika haipakkaa. Se oli minulle duunikeikka, ja Supertyttö puuhaili päivät muiden hoivissa. Se tuntui aluksi aika hurjalta, mutta kaikki meni sitten kuitenkin ihan hyvin. Nyt olen vain ihan puhki naatti poikki. Kohta menen saunaan ja annan lumipyryn tuivertaa ihan itsekseen vaan.

10 kommenttia:

  1. Harmitus täälläkin, mutta minullekin tuli helpottunut olo kun sait homman pakettiin ja saat nyt relata.
    Sauna...koskahan minä viimeksi, voi olla vuosi tai kauemminkin...
    Lumimyrsky täällä myös.

    Kuvat ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kiva paketti, haastavuudesta ja väsymyksestä huolimatta. Kiva tehdä duuniakin taas, ja erilaista.
      Sauna on aika ihana asia, oon alkanut arvostaa sitä vasta näin vanhempana. Meillä on hyvä taloyhtiön sauna, ihan jo senkin takia haluan asua täällä;) lauteilla istuen näkee merelle asti.

      Poista
  2. I found Tampere a very exciting and full of energy city. A bit different from Helsinki. It is great to hear that you enjoyed....and now supergirl is again with you. Enjoy sauna...a little pleasure I miss....I got used to it during my trip to Finland so so so ago

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. you have been in many places here in Finland! I like Tampere too, i know it very well, i lived there for many years:)

      Poista
  3. enjoy a good relaxing sauna!
    will do wonders...
    and spring will come. sooner or later.

    xxx.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sauna makes always wonders, i like it so much. And we have a good sauna in the house, it´s a common sauna for people living in this building.
      Spring, tja tja.. it will still take a while, but it´s in the air already;)
      xxx too!

      Poista
  4. Suloisia kuvia, mulla on nyt joku hahmottumaton ikävä johonkin pois, toisiin maisemiin.

    Kiva, että teidän Tampereen visiitti meni hyvin. Minullakin on saunomisesta aikaa, ei nyt huijaan, kävinhän minä saunassa pari kuukautta sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnistan tuon hahmottoman ikävän, sellainen iskee usein mullekin;)
      Me käydään saunassa viikottain. Ennen en juurikaan tykännyt saunomisesta, kumma juttu, mutta nykyisin oikein kaipaan sitä. No ja etenkin talvella tietty, kun oon tämmönen vilukissa.

      Poista
  5. Moi Outi,
    ihan uskomattomia nuo maisemat. Kivalta kuulostaa, kun on omia hommia välillä! Ja lauteilta näkyvä meri... Ja kaikki. Mä teen kommentointikierrosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli kivaa kun oli hommia! ja niitä tuli lisää, hyvähän se niin..
      Mun pitäis kans tehdä kierros;)

      Poista