lauantai 1. syyskuuta 2012

Syyskuu



So it´s September already. Welcome September. (even though i´m not so sure about my feelings towards Autumn..)
One has to learn how to dress up warmly again. Pullovers for me and for her. Tiny one has found her fingers and toes. They are in the mouth all the time. Yammy.
*
On siis syyskuu. Tervetuloa syyskuu (vaikka totta puhuen en oikein tiedä mitä mieltä tästä olen..). Täytyy opetella pukemaan lisää vaatetta päälle. Niin itselle kuin pienellekin. Pieni on löytänyt sormensa ja varpaansa. Ja onhan se ihmeellistä. Niitä täytyy tutkia ja maistella päivin ja öin.

Tänään mennään synttäreille. Tuulee. Toivottavasti ei sada koko iltaa. Tjaa tjaa, syys..

12 kommenttia:

  1. Oi, mäyrä kalenterikuvassa! Mäyrät ovat aina hyvä.

    Viimeinen virke on hieno. Kiteyttää minunkin ajatukseni tästä ajasta, vähän kahden vaiheilla kuitenkin olen syksyn suhteen. Se on kummallista, aina ennen syksy on tuntunut syliltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäyrät on hyviä!

      juu, mä en ole ikinä ollut innoissani syksystä. yritän kuitenkin sopeutua.. kauniisti sanottu tuo;" syksy on tuntunut syliltä."

      Poista
  2. Ihanaa nähdä häntä lisää!
    Minä oon kyllä tänä vuonna ihan innoissani syyskuusta. Jostain syystä. KIva pukea huivit ja muut, kunhan ei vaan talvi tulisi etuajassa. Oli kai jotenkin vaikea tuo helle ja työ-yhdistelmä. Hankalaa pukeutua fiksusti kuumalla.

    Tunnelmallinen huone pilkottelee ekassa kuvassa...
    Ja eimman postin piirros on hauska! Joogaamaan vaa. Minä vetelen jotain omaa joogaa aina iltaisin. Tosin lapsi hilluu aina 'häiritsemässä'.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaikki ottamani kuvat on nykyisin tuosta pienestä, mutta kun en viitsisi koko blogia niillä kuvilla täyttää;)

      Mulla taitaa olla se ongelma, että ei ole oikein sopivia vaatteita.. (seli-seli..) tuntuu jotenkin mahdottomalta alkaa pukea taas kerroksia kerrosten päälle. Mutta eihän siinä muukaan auta. Mä hangoittelen vielä hetken syksyä vastaan, mutta pianhan se on vaan kiltisti myönnyttävä meininkiin. Ehkä aloitan omat koti-joogat taas kans, jos se virittäis vähän tunnelmaan..

      Poista
  3. Minä tykkään syksystä ja siitä että voi pukea vaatteita päälle. En viihdy pikkuvaatteissa...paitsi kesämekoissa. Taidan olla sellainen verhoojahuivityyppi. Paljon villaa ja niin pois päin.

    Täällä sataa vieläkin. Siis täällä...minäkin olen täällä :) Olipas fiksu virke. Toivottavasti oli silti kivat synttärikemut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin opetella kans tuon paljon villaa ja niin pois päin. Se on kaiketi ihan opeteltavissa;)

      Ja kemut oli kivat, sateesta huolimatta. Pienikin viihtyi, vaikka oli kovasti menoa ja melskettä ja hälinää ympärillä. Tosin siellä(kään) ei sitten kyllä nukuttu yhtään. Mutta nyt taas aamusta uni maistuu:)

      Poista
  4. september is still nice, very nice actually, but after that things will go worse :)
    although i like winter clothes, especially for little babies! she will look cute!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. you are totally right, it can be very beautiful still. october i´m not even thinking yet;)

      Poista
  5. she's so cute!
    september can be really nice, at least here in Belgium :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yes she is* and i think she will like autumn too:)

      Poista
  6. Hän on niin ihana!!!
    Minun tytöstäni on tullut oikea naamanvääntelijä. Aina, kun yritän ottaa valokuvan, "luonnollinen lapsi" katoaa ja tilalla on irvistys:)

    Minä olen kans hangoitellut syksyä vastaan. Luulen, että suhteeni syksyyn olisi kovin toisenlainen ilman pohjoisen kylmiä syksyjä, jolloin sataa koko ajan kylmää tihkua ja tuulee. Ja sitten yhtäkkiä onkin kauheesti lunta.
    Sellainen romanttinen keltaisissa lehdissä kahlaamissyksy on täällä niin kamalan lyhyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taisin olla just sellanen naamanvääntelijä. varo vaan ettei hänestä tule tämmöstä ammatikseen naamanvääntelijää;)

      Joo jos syksy olis sellasta romanttista ja värikylläistä kahlailua, niin kelpais mullekin. mutta se loskassa ja märässä kahlaaminen on vähemmän romanttista.. no jaa. täytynee opetella olemaan ja elämään syksyä taas. eihän tässä muukaan auta (nurin-narin-narinaa..)

      Poista