lauantai 14. huhtikuuta 2012





Last days have been full of joy, surprises and new ideas. Family and friends, new exciting space, a club evening where i also performed shortly, and and and.. At the moment my head needs a little rest, so i just wish you a very relaxing weekend!
*
Viime päiviin on mahtunut paljon yllätyksiä, iloa ja uusia suunnitelmia. Perhettä ja ystäviä, uusi jännittävä paikka, kaunis kirjeyllätys, klubi-ilta, jonka jäljiltä olen nyt niin naatti että pää sanoo tilt, enkä edes yritä kirjoittaa tämän enempää.
Rentoa viikonloppuoloa!

4 kommenttia:

  1. Olen tipahtanut kyydistä mitä Hesan paikkoihin tulee, tämäkin ihan uusi ja outo mulle...mutta tunnelmaiselta näyttää!
    Me oltiin tässä pari viikkoa sitten klubi-illassa joka päättyi vasta seitsemältä aamulla. Nuokuin tuolissa, kun muut vain jaksoi (taksi maksoi liikaa yhdelle, että olisin voinut lähteä kotiin)...ei minusta enää ole. Kaksi seuraavaa päivää olin ihan tilt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin minäkin oon tipahtanut. jos jonnekin tulee lähdettyä niin aina niihin samoihin paikkoihin.
      mutta tää on Lavaklubi, kohtalaisen uusi paikka Kansallisen kellarissa. tosi sympaattinen mesta, ja lähes joka illalle jotain tapahtumaa.

      Mä en kyllä jaksanut läheskään noin myöhäseen, tai varhaseen kuin sinä, mutta olin silti ihan tiltti koko eilisen;)

      Poista
  2. Ai tämä on lavaklubilta? Kivan näköinen paikka, olen vain seurannut, että siellä on mukavia happeningeja, mutta enhän minä nyt sinne yksin osaa mennä.

    Voi tätä vanhuutta, kun juhlista toipuminen kestää niin paljon pitempään. Mutten minä silti aio juhlimista lopettaa, haudassa sitten. Tykkäsin muuten näistä kaikista kuvista, sellainen kiva boheemifiilis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu sieltäpä sieltä!
      eikä lopeteta juhlimista eihän, meistä tulee sellaisia kuin se Ruttuvaari muumilaakson marraskuussa, peräänkuulutamme kemuja kaiken aikaa vaikka olisimme 100-vuotiaita;)

      Poista