perjantai 22. lokakuuta 2010

arkea




Oat porridge in the morning, tea and coffee, from one work to another. Even there are things that get repeated day by day, it´s always a new day, never the same.
I am also not the same like i was yesterday. I am like the streaming water, same but changing.
*
Aamupuuro ja kahvia ja teetä, töihin ja töistä töihin. Jokapäiväistä, arkista, toistuvaa, silti aina uutta. Mikään ei ole sama kuin eilen, koska tänään on tänään.
Kuka viisas antiikkinen sen jo aikoinaan sanoikaan; kokemus virtaavasta vedestä ei koskaan ole sama, koska jalkojesi yli virtaa aina uusi vesi.
Enkä minäkään aina ole sama. Se on myös kirjan nimi, hyvä nimi onkin.

7 kommenttia:

  1. Minusta tuntuu että olen ihan liian sama joka päivä, onneksi tuli nyt vähän erilaista oloa ja olen taas vähän eri.
    no joo, ei ei siis mitään sanottavaa mulla...kuhan kävin tass täällä ja tahdoin ilmoittaa:)

    VastaaPoista
  2. Liivia, kaikki uudet kokemukset tuo jotain, pientä tai suurta. erilaisin oloin jaksaa taas arkeakin erilailla:)
    kiva kuulla että reissu oli onnistunut!

    VastaaPoista
  3. Minustakin tuntuu että olen ihan sama joka päivä mutta tottahan tuo on,päivät on aina eri ja silloin olen minäkin:)
    Ja tykkään myös siitä,jos joskus tulee jotain ihan pientä erikoista niin kuin Liivia sanoi..se muutta oloa niin kivasti:) Eikä sen tarvitse tosiaan olla kuin vaikka reissu vieraaseen kaupunkiin tai muutama tunti hyvän ystävän seurassa.

    VastaaPoista
  4. i love this. same but changing.

    VastaaPoista
  5. Minulla oli juuri tuo kirja matkalukemisena, ihana sattuma! Se on kyllä hieno kirja.

    Tämä syksy on ollut sellainen, etten oikein tiedä kuka olen tai olin, ei mitään kamalan dramaattista. Olemassaolon nyrjähdyksiä, välillä tällaista.

    VastaaPoista
  6. oh thank you so much for the package! it brightened up my day! i already ate all the salmiak, yum tasty yum... the fabric is so pretty. haven't yet decided what i will make from it. lots of love

    VastaaPoista
  7. Niina, tämän päivän erikoisuus on viikon ainoa vapaapäivä. ah. ja pitkä aamiainen.
    mukavaa sunnuntaita!

    Celia, olemassaolon nyrjähdyksiä. se on hienosti sanottu. eikä kuulosta liian vaaralliselta. sellaiselta vakavastiotettavalta, mutta kuitenkin hyvältä. sellaiselta joka loppuviimein kuitenkin lähinnä selventää sitä olemassaoloa.

    sarapirat, good to hear! salmiakki is always good for any day:) <3

    VastaaPoista