lauantai 12. kesäkuuta 2010

random







I´m wondering what and how to write about Berlin. There is so much going on all the time. Just walking around in the city and you see a lot. Living, bubbling, changing, colorful, playful, cool and hot city.
So instead of too much words, i just show some random photos from last days ;)

ps. Olafur Eliasson rocks.
*
Tässä istun ja mietin mitä ja miten voisin tästä kaupungista kertoa. Täällä tapahtuu niin paljon ja koko ajan. Näyttelyitä, avajaisia, museoita, teatteria, konsertteja, performansseja.. puhumattakaan kaikista kivoista kahviloista joissa tekisi vain mieli istua hetki, maitokahvi toisessa kädessä ja kirja toisessa.
Tjaah, muutama kuva puhukoon puolestaan viime päivistä ;)

ps. Olafur Eliasson on rautaa.

15 kommenttia:

  1. Tekisi jo mieli hypätä koneeseen! Edelliseltä reissulta rahaakin jäi vaikka kuinka, kun en löytänyt oikein mitään haluttavaa.

    Aloin hihoitsemaan yläkuvan liinaa. Ja koko Berliiniä. Mulla nälkä kasvaa aina syödessä jos matkoista puhutaan.
    Mutta Berliini on kanssa vaarallinen kaupunki meikäläisen mennä, sieltä kun on ne kaikkein romanttisimmat ja mahtavimmat muistot-etteivät vain latistuisi.

    VastaaPoista
  2. I've seen so many people blogging about Berlin lately I'm convinced its the best city ever! I love these photos and I'm glad you're sharing them! : )

    VastaaPoista
  3. Great photos of Berlin. Berlin is a great city, and so much to see and do. The Olafur Eliasson exhibit was amazing. When I was there in May it rained everyday except the last day. Your photos make me want to go back. Thank you for sharing them.

    VastaaPoista
  4. Hei Outi, kiva kun olet päässyt lomalle, näyttää ja kuulosta hyvältä!
    Hauska(a) jatkoa(a):)

    VastaaPoista
  5. So nice to see Berlin through your eyes! I miss that city so much already! (I was there a month ago)
    Greetings from grey (and windy) Helsinki ;)

    VastaaPoista
  6. Synnytät ihan poskettoman matkakuumeen. Minun on nyt pakko päästä tonne. Lähden vaikka ilman rahaa ja nukun asemalla tai ties missä. Pidän suurkaupungeista, jotka eivät koskaan nuku, joissa tapahtuu koko ajan. Oma kaupunki tuntuu välillä liian pieneltä.

    VastaaPoista
  7. Lovely photos. Sometimes no words are needed.

    VastaaPoista
  8. Mulla on joku karmea päänsisäinen "Saksa-muuri" (ei kuitenkaan Berliinin -sellainen;-))...en tajua oikein mistä on tullut mutta olisi se saatava kaadettua jotenkin.
    Se liittyy kieleen, ihmisiin....ja kuitenkin mulla on HYVIN vähän mitään kokemuksia saksalaisista enkä ole Saksassa edes käynyt kuin autolla ajanut läpi...

    Aika pimeetä.Siis nämä mun ennakkoluulot.

    VastaaPoista
  9. Liivia, joo jos on kovin muistorikas paikka, takaisin meneminen voi olla vaikeaa. kaikki kuitenkin aina muuttuu, eikä kokemus ikinä voi olla se sama.
    tää on mulla nyt kolmas kerta Berliinissä. tuttua ja kuitenkin vierasta. muistoja ja paljon uutta. hassu tunne.

    allison, yep, seems to be that Berlin is now one of "the places to be". and somehow i can also understand why.. ;)

    P. K, i really really liked O. Eliassons exhibition. i would even like to go there again..

    marika, kyllä täällä lomailla kelpaa. kunhan ei iskis lomastressi, niin paljon kaikkea nähtävää;)

    AC, i wish some sunshine to Helsinki! today it has been a bit grey here too..

    Kirjailijatar, hehee, tervetuloa vaan tänne. mutta en mä ehkä kuitenkaan asemalla nukkumista suosittele, täällä paljon mukavampiakin paikkoja ;) eikä oo edes kauheen kallista.
    täällä kyl tapahtuu koko ajan. melkein harmittaa jo etukäteen ettei millään ehdi eikä jaksa kaikkea.

    ibb, thank you:)

    piilomaja, mä en osaa itse Saksasta edes mitään sanoa. mulla on sellainen käsitys että Berliini on aika oma juttunsa, vähän niinkun euroopan New York.
    täällä on ihan oma meininkinsä muusta Saksasta riippumatta. että rohkeesti vaan kokeilemaan:)

    VastaaPoista
  10. täälläkin ranodm ja millainen random! voih. haluatko kertoa missä päin majailet ja kuinka kauan? elä kerro jos et halua! mä olisin edelleen ihan valmis muuttamaan sinne.

    VastaaPoista
  11. hannna, mä oon ihan Mittessä, hyvin lähellä Prenzlaeur bergiä. vielä muutama viikko jäljellä.
    tosi kivaa täällä on. ja parasta kun on tutustunut niin kivoihin ihmisiin. mutta tää on mulle ehkä parempi paikka vaan tulla käymään, en oikein tiedä että asumaan.. tai no, pitää ainakin vielä tunnustella asiaa;)

    VastaaPoista
  12. Näyttää ja kuulostaa ihan parhaalta!!!
    Minä voisin viettää tuolla ens alkuun kesän ja katsoa sitten, mun saksa on aika kehno, ois kiva osata edes vähän tuota kieltä.

    Hyvä, kun et ihan vielä sieltä karkaa, niin saadaan nauttia näistä tunnelmista.

    VastaaPoista
  13. hei, terkkuja berliiniin! tuli vähän ikävä sinne näistä kuvista, ovat mukavan tuntuisia. ootko siellä kauan? Viel spaß!

    VastaaPoista
  14. Celia, kyllä täällä kesän mukavasti viettää:)
    mä yritän kans opetella kieltä. ostin paikallisen naistenlehdenkin, yritän lukea vaikken ymmärrä mitään. poimin sanoja ja kirjoitan muistiin, unohdan.
    jonkinlaista kielikylpyähän tämä, ehkä siitä jotain jää.

    Hanna Päivikki, kiitos! olen täällä vielä muutaman viikon, sitten mietin että mitä seuraavaksi. Viel spass sinne myös! ja oho, sulla on näppäimissä tommonen hieno kaksoisässäkin :)

    VastaaPoista
  15. i love the summer light in these shots.
    makes me want to return to berlin this summer

    VastaaPoista