keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

random



Can you see the ship under the sun? It looks like an ant. Or it´s the size of an ant in the photo. 
A big ship filled with people and cars and food and drinks and laugh and music looks like an ant. Hmm. Just a thought in my mind. 
*
Auringon alla kulkee laiva Ruotsiin. Laiva näyttää kuvassa aivan muurahaiselta. Muurahaisen maha on täynnä ihmisiä autoja juomaa ruokaa tanssia ja laulua.
Tekisi mieli hyppiä ja pomppia ja karjua. Haluaisin saunaan mutta on mentävä töihin. Hittoako minä sinne hyppimään. Onneksi on sentään työ jossa voi hyppiä ja pomppia ja karjua.
Minä haluan kesään, minä haluan saunaan, minä haluan tehdä mitä huvittaa. Taisi iskeä uhmaikä.

13 kommenttia:

  1. täälläkin ilmassa tuota "tahdon tehdä mitä huvittaa", mut ei ei ei vielä hetkeen. milloin lie.

    tahdon kans kukkia myös.

    VastaaPoista
  2. laitan nyt vastakommentin vielä tänne... kuljin tänään tuolla poluilla ja niin paljon oli lunta että puistonpenkistä ei paljoa näkynyt! ei malttais millään enää...

    koetin parvekkeelta lapioida lunta pois ja eihän mulla mitään lapiota ole, kaupunkilaistyttö. ensimmäistä kertaa olisin sellaista tarvinnut sen 8 vuoden aikana ku olen tässä kaupungissa asunut. :)

    VastaaPoista
  3. Satu, mä yritin kans yks päivä istua puiston penkillä ja syödä omenaa auringossa. tuntui hieman hassulta kun lunta oli niin paljon että jouduin istumaan kyykyssä..

    lapiolla olis varmasti tänä talvena ollut käyttöä, kaupunkilaisillekin. oon nähnyt aika mielikuvituksellisia välineitä ihmisillä jotka on kaivaneet autojaan lumesta tuossa meidän kotikadulla;)

    VastaaPoista
  4. Uga (oho kädet eksyi näppäimistöllä, mutta sopiihan tuokin sana tähän alkuun)! Ihanaa, että joku muukin on uhmaikäinen kuin minä. Minä en halua siivota, en halua lenkille, en halua ripustaa pyykkejä. Haluan suklaata, naurua ja laulua. Taidan mennä lapsen seuraksi laulamaan SinStaria.

    VastaaPoista
  5. Mulla on kuulemma uhmaikä noin kerran kuussa, sanoo mies. joo olet onnekas kun on työ jossa voi purkaa. Välillä minäkin kyllä karjun oppilaille, hypinkin.
    Mulle kans Kirjailijattaren tavoin aina mieluummin laulua, naurua ja suklaata. Ja punkkua. Jos sais ihan vaan valita.

    Tuo kukkakuva on hieno ja kukat kans. Olin jotenkin taas pettynyt tulppaaneihini (vuoden toinen kimppu), aukesivat heti ja lehdet muuttuivat keltaisiksi. Nyt jo ihan ohi, vaikka maanantaina vasta ostin.

    VastaaPoista
  6. Wow,amazing shot!(the second one!)
    Wish you a nice spring
    Parisa

    VastaaPoista
  7. ah, i look forward to more sunlight and warmth. i can't wait for the flowers to bloom. happy spring to you!

    VastaaPoista
  8. I like the light shining on the flowers.

    VastaaPoista
  9. Kirjailijatar, uga! olen edelleen samaa mieltä, ja haastan ugaa sitä vastaan että tänään pitäisi siivota. aurinko paistaa ja houkuttelee ulos, siivota ehtii myöhemminkin..

    Liivia, jos juuri nyt saisi valita, lähtisin matkalle, istuisin vihreällä nurmella piknikillä ja nauttisin punkkua ja hyviä eväitä hyvässä seurassa. naurua ja laulua, tanssia ja hyviä keskusteluja, ja vasta aamuyöstä kävelisin kotiin paljain jaloin.

    tämän kimpun freesioita(?) sain ystävältä. ovat ihan hirmu kauniita auetessaan. ja tuoksuvat..

    Parisa, hello there and a happy spring time for you too!

    Theresa, thank you:)

    kinako, still a long way to go for the blossoms, but slowly slowly..more light and sun is already warming, ah..

    sarapirat, .. tomorrow i´m going to be in the stomach of that kind of ant too. just to the other direction, to Tallin..

    elisabeth, thanks, me too. spring is shining in from the windows..

    Arle, valoa valoa, lisää valoa!

    VastaaPoista
  10. kuulostaa ihan terveeltä uhmalta sanoi tohtori ja määräsi lisää aurinkoa ja lisää aurinkoa!

    VastaaPoista