maanantai 26. tammikuuta 2009

weekend




Our friend J was making an art film- project during this weekend. S was recording and makes sound for it. I was helping in costumes, setting ups and catering for two days. Shopping, cooking, making coffee and what ever it was needed. 
I´m more used to work on the other side of the camera, and was interesting to see this part too.
It was fully working but also great fun. Now i feel a bit tired, but hey, the week has just begun! 
Happy monday everybody :)
***
Ystävämme J:n taidefilmi kuvattiin tänä viikonloppuna. S oli äänimiehenä ja miksaa sen myös. Minä autoin puvustuksessa, pystytyksessä ja huolehdin keitraamisesta, eli sapuskapuolesta kahden päivän ajan. Juoksin kaupoissa, laitoin ruokaa, keitin kahvia, mitä ikinä muuta tarvittiinkaan.
Olen tottuneempi työskentelemään kameran toisella puolella, mutta oli jännää nähdä tätäkin puolta kuvauksista.
Tiukka ja työntäyteinen viikonloppu, mutta tosi hauskaa. Nyt olen hieman naatti, mutta hei, tästähän se viikko vasta alkaa! 
Hyvää maanantaita :)

10 kommenttia:

  1. Oi jospa oisin saanut olla muu-kaa-naa.
    Ihan kummalla puolella kameraa vaan.

    VastaaPoista
  2. se on kyllä pahuksen kivaa hommaa. vaan niin pahuksen kallistakin ettei sitä ihan helpolla/ usein pääse tekemään, ainakaan tässä maassa.
    mut joku päivä mä haluaisin tehdä ihan oman leffan. ihan vaikka pienen vain...

    VastaaPoista
  3. ahaa. ohoo. tottunempi olemaan kameran edessä?
    pieniäkin leffoja voi tehdä, se ei ole niin kallista.
    V on jo kohta 4, enkä vieläkään ole selvittänyt voiko kaitafilmikameraani käyttää enää/korjata. mä siis selvästikään en voi tehdä edes minimaalisia leffoja.
    mutta kuulostaa siis kivalta. hyvää viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Mullekin käy kaikki kameran puolet:)

    Mäkin haluaisin tehdä pienen oman leffan, ikuinen unelma.

    Kiva kun laitoit nämä kuvat.

    VastaaPoista
  5. mulla on kans rikkinäinen kaitafilmikamera;D ongelmana myös se ettei niitä filmejä enää kehitetä oikein missään. eikä mulla ole kyllä sitä projektoriakaan. mutta totta kyllä että halvallakin voi tehdä filmejä. mulla vaan on väliin niin suuret suunnitelmat ;)

    VastaaPoista
  6. looks like a fun project to have participated in! happy monday to you too : )

    VastaaPoista
  7. Sounds fun! and I really like the last picture :)
    Have a nice week Outi!

    VastaaPoista
  8. Happy monday to you too!!!

    VastaaPoista
  9. thank you ladies for your nice comments, have an energetic week:)

    VastaaPoista
  10. great styling.

    i have tagged you if you want to play.

    VastaaPoista